Hibaelhárítás

Hibaelhárítás

Időnként problémák léphetnek fel a szoftverben, vagy hibaüzenetek jelenhetnek meg. Ilyen esetekre készítettünk egy lépésről-lépésre történő hibaelhárítási útmutatót, amellyel megpróbálhatja megoldani a problémát. Ez az útmutató végigvezeti Önt a lehetséges nehézségek azonosításának és a megfelelő megoldások megtalálásának folyamatán.

Első lépésként javasoljuk, hogy törölje az ideiglenes fájlokat. Sok esetben ez megoldja a problémát. Ha azonban a probléma továbbra is fennáll, javasoljuk, hogy ellenőrizze és fontolja meg a következő lehetőségeket.

Az ideiglenes adatok törlése

  1. Nyissa meg a Beállítások menüt, amely általában a fogaskerék ikonon keresztül érhető el.
  2. Keresse meg az Ideiglenes adatok törlése lehetőséget, és válassza ki.
  3. Jelölje be mindhárom lehetőséget: Ideiglenes adatok törlése, Letöltött minták törlése és Miniatűrök törlése.
  4. Erősítse meg a törlést a Törlés most lehetőség kiválasztásával.
  5. Megjelenik egy párbeszédpanel, amely jelzi, hogy a szoftvert be kell zárni. Kérjük, zárja be a szoftvert.
  6. A folyamat befejezéséhez indítsa újra a szoftvert.
    Ha ismét megjelenik a hibaüzenet, fontolja meg a következő hibaelhárítási lépéseket:

A képeket nem lehet megjeleníteni/betölteni

Ha a képek nem jelennek meg vagy nem töltődnek be, kérjük, fontolja meg a következő hibaelhárítási lépéseket:

  1. Kezdje annak ellenőrzésével, hogy a képek támogatott fájlformátumban és színtérben vannak-e mentve.
  2. Az esetleges jogosultsági problémák elkerülése érdekében próbálja meg a képeket próbaképpen az asztalra menteni.
  3. Győződjön meg róla, hogy a mappák vagy a fájlszámok nem tartalmaznak emojikat. Ha igen, azok eltávolítása megoldja a problémát.

A macOS-felhasználók számára kövesse az alábbi további lépéseket:

  1. Engedélyezze a tervezőszoftver számára a teljes hozzáférést a merevlemezéhez. Ezt a rendszerbeállítások Biztonság > Adatvédelem > Teljes lemezelérés szakaszában teheti meg.
  2. Ebben a szakaszban adja meg a tervezőszoftvert, mint olyan alkalmazást, amelynek teljes lemezhozzáféréssel kell rendelkeznie. Ha itt adja meg, a szoftver hozzáférhet a képforrásaihoz.
  3. Győződjön meg róla, hogy az operációs rendszer beállításaiban engedélyezte a Saal Design Program számára az Apple Photos-hoz való hozzáférést. Ezt a Rendszerbeállítások > Adatvédelem és biztonság > Fotók menüpontban teheti meg. A listában engedélyezze a Saal Digital alkalmazás számára a Nyomatokhoz való hozzáférést.

Ezután képesnek kell lennie arra, hogy hozzáférjen hozzájuk.

Problémák a NAS-on vagy felhőben lévő képek elérésével

A probléma, amellyel szembesül, az, hogy nem tudja elérni vagy megtekinteni a NAS-on (Network Attached Storage) vagy a felhőszolgáltatásban tárolt képeket. A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:

Rendeljen hozzá meghajtóbetűt: Képzelje el a NAS-t vagy a felhőszolgáltatást digitális tárhelyként. A fájlok eléréséhez a számítógépnek szüksége van egy speciális módon azonosítani és elérni ezt a tárhelyet, például egy adott szoba betűjével. Ebben az esetben meghajtóbetűt kell rendelnie a NAS-hoz vagy a felhőalapú tárolóhoz, ami olyan, mintha egyedi nevet adna a tárolóhelynek. Ez segít a számítógépnek megtalálni és elérni a kívánt képeket.

Problémák az USB-meghajtón lévő képek elérésével

Ha problémái vannak a képek közvetlen elérésével az USB-tárolóeszközről, az egyik megoldás az, hogy a képeket a számítógép belső tárhelyén lévő mappába másolja. Most már hozzá kell tudnia férnie a képekhez.

A vastag- és dőlt betűs betűk nem minden betűtípusban érhetőek el.

Egyes betűtípusok nem támogatják a félkövér vagy dőlt betűs karaktereket. Ez magából a betűtípusból adódik, és nem a szoftver hibája. Ha félkövér vagy dőlt betűs szöveget szeretne kapni, akkor olyan betűtípusokat kell választania, amelyek ezeket a stílusokat kínálják.

A fájlt nem lehetett elmenteni

Ha egy projekt exportálásakor vagy egy projektből PDF létrehozásakor a The file could not be saved (A fájl nem menthető ) üzenet jelenik meg, győződjön meg arról, hogy a szoftver teljes hozzáférési joggal rendelkezik ahhoz a mappához, ahová a fájlokat menteni kívánja, vagy válasszon másik mappát.

A macOS-felhasználók esetében kövesse az alábbi további lépéseket:

  1. Engedélyezze a tervezőszoftver számára a teljes hozzáférést a merevlemezhez. Ezt a rendszerbeállítások Biztonság > Adatvédelem > Teljes lemezhozzáférés szakaszában teheti meg.
  2. Ebben a szakaszban adja hozzá a tervezőszoftvert olyan alkalmazásként, amelynek teljes lemezhozzáféréssel kell rendelkeznie. Azzal, hogy itt hozzáadja, a szoftver képesnek kell lennie a fájlok mentésére.

Hibaüzenet mindig ugyanazon az oldalon egy projektben

Ha a problémát csak bizonyos oldalakon tapasztalja, a következő lépésekkel orvosolhatja:

  1. Jelölje ki az érintett oldalakat, és törölje az összes tartalmukat a projektből. Ehhez navigáljon a jobb oldali ablaktáblára, és kattintson az Oldalra. Ezután válassza az Összes kijelölése lehetőséget az összes elem kiemeléséhez.
  2. Nyomja meg a billentyűzet törlés billentyűjét a kijelölt elemek eltávolításához. Győződjön meg róla, hogy a Rétegek szakaszban nem maradnak elemek.
  3. Ezután nevezze át a projekthez tartozó képfájlokat. Ezután másolja és illessze vissza a tartalmat, beleértve az átnevezett képfájlokat, szövegdobozokat és egyéb elemeket, az oldalakra.
  4. Végül mentse a projektet új névvel, hogy a módosítások érvényesüljenek.

A projekt érvénytelennek jelenik meg

A projekt érvénytelenként megjelenő projektet a projektadatok mentésekor a helyi számítógépes rendszerben fellépő átmeneti probléma okozhatja. Kérjük, kattintson a jobb gombbal az érintett projektre. A Biztonsági mentés menüpont alatt meg kell tudnia nyitni a projekt utolsó 5 biztonsági mentését.

A projekt nézet üres

Mentett projekteket a szoftverben, de most a projektlista üres? Ez azért van, mert a helyileg mentett projektek már nem találhatók. A következőképpen járjon el:

  1. Ellenőrizze a projektmappát: Menjen a szoftver beállításaihoz, és keresse meg a projektmappa elérési útvonalát. Ez az elérési útvonal jelzi, hogy hol tárolja a projektjeit.
  2. Ellenőrizze, hogy az útvonal helyes-e: Győződjön meg arról, hogy a projektmappa elérési útvonala helyes és ismert a szoftver számára.
  3. Adja meg a hozzáférést: Ha áthelyezte a projektmappát például egy külső meghajtóra, győződjön meg róla, hogy a meghajtó csatlakoztatva van a rendszerhez. A szoftver számára a projektek megtekintéséhez hozzáférésre van szükség. Mentse el a helyes elérési utat a beállításokban.

Ha ezeket a lépéseket követi, újra láthatja a projektjeit a Projekt nézetben.

Hiányzó projektek számítógépváltás után

Ha a régi számítógépét új számítógépre cserélte, akkor a korábban létrehozott, nem online tárolt projekteket át kell helyeznie a régi és az új rendszer között:

Exportálja a projektet helyileg:

  1. Nyissa meg a szoftvert, és töltse be a kívánt projektet
  2. Kattintson a felső menüsorban a Megosztás vagy a Projekt exportálása gombra.
  3. Mentse a projektet SSWPRM fájlként egy külső tárolóeszközre

Importálja a projektet az új számítógépre:

  1. Győződjön meg arról, hogy a szoftver telepítve van az új számítógépen.
  2. Menjen a szoftverben a Projektek menüpontra
  3. Kattintson a Projekt importálása gombra, és válassza ki a korábban exportált SSWPRM fájlt.

Fontos megjegyzés: Ha nincs hozzáférése a régi számítógépéhez, és a projektek nincsenek online tárolva, sajnos nem tudjuk visszaállítani azokat.

A megrendelés nem tölthető fel

Ha nehézségekbe ütközik a megrendelés feltöltése, kérjük, fontolja meg a következő lépéseket a probléma megoldása érdekében:

  1. Kezdje a számítógép beállításainak ellenőrzésével, hogy megállapítsa, nem blokkolja-e tűzfal vagy vírusirtó program a szoftvert.
  2. Ha úgy találja, hogy a szoftver blokkolva van, akkor fel kell oldania a blokkolást ezekben a programokban.
  3. A szoftver blokkolásának feloldásával minden további probléma nélkül feltöltheti a megrendelését.
  4. Kérjük, ha nem működik, indítsa újra teljesen a rendszerét. Ha már kipróbálta az előző lépéseket, és még mindig nem tudja feltölteni a megrendelését, hasznos lehet a rendszer teljes újraindítása. A számítógép újraindítása gyakran képes megoldani azokat az átmeneti zavarokat vagy konfliktusokat, amelyek megakadályozhatják a feltöltési folyamat megfelelő működését.

Ha követi ezeket a lépéseket, akkor a rendelés sikeres feltöltése nem fog sikerülni.

A fizetési ablak nem jelenik meg

Amikor megpróbál fizetni a megrendeléséért, a webböngészőben meg kell nyílnia egy ablaknak, ahol befejezheti a fizetést. Néhányan azonban olyan problémát tapasztalnak, hogy ez a fizetési ablak nem jelenik meg. A következő hibaüzenet jelenik meg: A fizetési ablak az Ön alapértelmezett böngészőjében nyílik meg. Kérjük, ott fejezze be a fizetést.

Ellenőrizze, hogy a számítógép beállításaiban beállított-e egy alapértelmezett webböngészőt. Az alapértelmezett böngésző az, amely automatikusan megnyílik, amikor egy linkre kattint vagy megnyit egy weboldalt. Ha nincs beállítva, akkor válassza ki kedvenc webböngészőjét, és állítsa be alapértelmezettként.

Miután beállította az alapértelmezett böngészőt, zárja be és nyissa meg újra a szoftvert, és próbálja meg újra befejezni a rendelési folyamatot.

Ezeket a lépéseket követően most már meg kell jelennie a fizetési ablaknak, és folytathatja a fizetést. Ne aggódjon, a megvásárolni kívánt tételek továbbra is a kosarában maradnak, így nem veszíti el őket a folyamat során.

A szoftver nem reagál vagy leáll

Ha olyan helyzetbe kerül, hogy a szoftver nem reagál, vagy úgy tűnik, hogy lefagy, a javasolt megoldás a rendszer/számítógép újraindítása. Ez a művelet szinte minden esetben rendkívül hatékonyan megoldja a problémát.

A szoftver nagyon lassú vagy sokáig tart a képek elérése

Okozhatja vírusirtó vagy rosszindulatú szoftver, amely megszakíthatja a fájlhozzáférést és ilyen problémákat okozhat. Megpróbálhatja letiltani az adott szoftvert, amit használ, hátha ez megoldja a problémát.

Mindazonáltal erősen javasoljuk, hogy ne használjon olyan rendszert, amelyre nincs telepítve megfelelő vírusirtó szoftver.

Nem lehet telepíteni vagy elindítani egy szoftvert

Ha az asztali szoftver telepítésével vagy indításával kapcsolatos problémák merülnek fel, a következő lépésekkel orvosolhatja a problémát:

  1. Ellenőrizze a szoftver kompatibilitását az operációs rendszerével. Győződjön meg arról, hogy az operációs rendszere megfelel a szoftver által meghatározott minimális követelményeknek.
  2. Ellenőrizze, hogy a szoftvert nem blokkolja-e a tűzfal vagy a vírusirtó program.
  3. Ha a szoftver blokkolva van, az a tűzfal vagy a víruskereső/vírusirtó program miatt lehet. Ilyen esetekben, kérjük, oldja fel a szoftver blokkolását ezekben a programokban.

Ezekkel a lépésekkel megoldódhat a probléma, hogy nem tudja sikeresen telepíteni vagy elindítani a szoftvert.

A szoftver offline módban indul

Ha azt tapasztalja, hogy a szoftver csak offline módban indul el, ez azt jelzi, hogy nincs hozzáférése az internethez. Offline üzemmódban nagyon korlátozott funkciók állnak rendelkezésre, mivel a szoftver megfelelő működéséhez internetkapcsolatra van szükség. A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket.

  1. Ellenőrizze a számítógép beállításait, hogy nem blokkolja-e tűzfal vagy vírusirtó program a szoftver internet-hozzáférését.
  2. Ha úgy találja, hogy blokkolja a szoftver internet-hozzáférését, ellenőrizze a számítógép beállításait. Ha úgy találja, hogy a szoftvert ezek a programok blokkolják, akkor fel kell oldania a blokkolást.
  3. Ha a tűzfalban vagy a vírusirtó programban feloldja a szoftver blokkolását, akkor újra csatlakozhat az internethez.
  4. Miután feloldotta a szoftver blokkolását, annak megfelelően kell működnie.

Még mindig problémái vannak?

Telepítse a szoftvert egy másik számítógépre, exportálja a projektet, és importálja azt erre a rendszerre. Ellenőrizze, hogy a tapasztalt problémák ezután megoldódtak-e. Ha továbbra is problémák merülnek fel, mi segítünk Önnek. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, és adja meg a következő információkat:

  1. Írja le a hibaüzenet megjelenéséhez vezető lépéseket. Ez segít nekünk megérteni a probléma hátterét.
  2. Küldjön nekünk egy képernyőképet a problémáról, amelyet tapasztal.
  3. Tájékoztasson minket az operációs rendszerének nevéről és verziójáról. Ez az információ segít leszűkíteni a lehetséges kompatibilitási problémák körét.
  4. Adja át nekünk a hibanaplót. A hibanapló eléréséhez kattintson a szoftver jobb felső sarkában található Beállítások gombra (fogaskerék ikon). A megnyíló ablakban kattintson a Naplófájlt tartalmazó mappa megnyitása gombra. Kérjük, küldje el nekünk az elmúlt 7 nap összes naplófájlját.

Ha ezeket az információkat a megadott űrlapon keresztül megadja ügyfélszolgálatunknak, jobban ki tudjuk vizsgálni a problémát, és a szükséges segítséget tudjuk nyújtani Önnek. Az Ön hozzájárulása segít nekünk megérteni és megoldani az Ön által tapasztalt problémát. Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megadja nekünk a kért információkat.

 

Az Ön nyelvi beállításai nem egyeznek meg a weboldal nyelvével. Kérjük, válassza ki:

Az Ön nyelvi beállításai nem egyeznek meg a weboldal nyelvével. Kérjük, válassza ki: