Hibaelhárítás a Saal Photo Portálon
Időnként előfordulhat, hogy problémái adódnak a Photo Portal használatával, vagy hibaüzenetet kap. Ilyen esetekre készítettünk egy lépésről-lépésre történő hibaelhárítási útmutatót, amely segít a probléma megoldására irányuló próbálkozásokban. Ezek az utasítások végigvezetik Önt a lehetséges nehézségek azonosításán és a megfelelő megoldások megtalálásán.
A galéria regisztrációs e-mailt nem küldték el
Kérjük, ellenőrizze az e-mail előzményeket, hogy az e-mail helyesen lett-e elküldve. Itt láthatja az összes olyan e-mailt, amelyet e-mail munkafolyamat segítségével küldött el ügyfeleinek.
Ha az e-mail szerepel az e-mail előzmények között, kérjük, ellenőrizze a következő pontokat a végfelhasználóval:
- Spamszűrő: Az e-maileket a feladó vagy a címzett levelezőszerverén lévő szűrők blokkolhatják vagy spamként jelölhetik meg. Ellenőrizni kell, hogy az e-mail nem került-e a spamszűrőbe.
- Nem kézbesíthető e-mailek: Az e-mailek visszaküldésére akkor kerülhet sor, ha a címzett címe helytelen, postafiókja megtelt, vagy levelezőszerverük nem fogadja az üzeneteket. Ellenőrizze, hogy az e-mail cím helyes-e.
Ha az email megjelenik az előzmények között, és ellenőrizte a fenti pontokat, de az email mégsem érkezett meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Még mindig problémái vannak?
Ha továbbra is problémák merülnek fel, mi segítünk Önnek. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, és adja meg a következő információkat:
- Írja le a hibaüzenet megjelenéséhez vezető lépéseket. Ez segít nekünk megérteni a probléma hátterét.
- Küldjön nekünk egy képernyőképet a problémáról, amelyet tapasztal.
Ha a megadott űrlapon keresztül megadja ezeket az információkat ügyfélszolgálati csapatunknak, jobban ki tudjuk vizsgálni a problémát, és a szükséges segítséget tudjuk nyújtani Önnek.