Panasz benyújtása
A Fotóportálon többféleképpen is benyújthat panaszt:
1. Az ügyfél közvetlenül az ügyfélszolgálathoz fordulhat
Tájékoztathatja az ügyfelet, hogy forduljon közvetlenül a támogatási csapatunkhoz. Mi megvizsgáljuk az esetet, kivizsgáljuk az ügyet, és megfelelő megoldást kínálunk.
2. Továbbítsa a panaszt saját maga
Alternatív megoldásként közvetlenül kapcsolatba léphet velünk az ügyfél panaszának részleteivel, és küldhet nekünk egy üzenetet az összes lényeges információval.
3. Küldje el a panaszt a Rendeléskezelésen keresztül
A Rendeléskezelő eszközben is létrehozhat egy panaszt.
Adja meg az ügyfél e-mail címét és a rendelés számát. Mindkettő megtalálható a Fotóportálon a Értékesítési panel oldalon a Rendeléskezelés menüben.
A bevitelt követően kattintson a jobb felső sarokban a Műveletekre, válassza a Panasz, és töltse ki a szükséges információkat.
Megjegyzés: Az ügyfél automatikusan értesítést kap, ha ilyen módon nyújt be egy panaszt.
A reklamáció lehetséges megoldásai
Reprodukció: Ha lehetséges, reprodukáljuk a cikket, így az ügyfél gyorsan és helyesen kapja meg a megrendelést.
Utalvány: Adhatunk Önnek egy utalványt (a szállítási költségekkel együtt), így Ön maga rendelheti újra a terméket. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy az eredeti megrendelésből származó nyereségét nem érinti.
Visszatérítés: Kérésre közvetlenül a vásárlónak visszatérítjük a vitatott termékért járó összeget. Megjegyzés: Az Ön nyereségét a megfelelő összeggel csökkentjük.
Hogyan kell felhasználni a reklamációs utalványt
- Menjen a Saal Digital weboldalára, és jelentkezzen be a fiókjába.
- A Termékek oldalon válassza ki az újra megrendelni kívánt terméket.
- Tegye az elkészített projektet a kosarába.
- A Utalvány beváltása mezőbe írja be az általunk küldött utalványkódot.
- Ha szükséges, adja meg a vásárló szállítási címét.
- Fejezze be a megrendelést.